Kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla. MIKS MA KAALUST ALLA VõTAN KõIKJAL, VäLJA ARVATUD MINU ARMASTUS? - TERVIS -

Hoidke käiku korraks kinni ja viige seejärel jalg tagasi algasendisse. Näiteks kui teised võivad olla võimelised läbima passiivse või aktiivse meditatsiooni perioode, pole mõned neist üldse huvitatud ja saaksid palju paremini hakkama nagu värvimine või rahulik jalutuskäik. Lihtsaim ja tervislikum viis on korralikult süüa ja liikuda. Alustage plankasendist. Pildi suum Pildi suum 30 jalgratta krõbinat. Ainult kaks klaasi veini päevas võivad teie iganädalasele kaloraažile lisada ligi kalorit.

Harjutused, mis on suunatud seljale, abs ja puusadele Kiire otsing Internetis näitab konkreetsetele kehapiirkondadele suunatud sihtharjutusi, sealhulgas armastuse käepidemeid. Kuid rasva vähendamist ei saa saavutada ainult punktharjutustega. Kuigi tugevdavad ja vastupidavad tegevused võivad aidata lihastoonust ja painduvust, ei vähenda need rasvarakke.

Optimaalse tulemuse saavutamiseks proovige ühendada kardiovaskulaarsed harjutused raskuste tõstmise ja sihipäraste liikumistega. Kui proovite kaotada kaalu ja üldist keharasva, peate võib-olla nädalas kuni viis tundi mõõdukat treeningut. Samuti on oluline säilitada tervislik toitumine ja vältida kalorite tarbimist rohkem kui põletate.

Järk-järguliseks rasva kaotamiseks ja kehakaalu säilitamiseks kaasake aeroobsed tegevused, näiteks kõndimine, rattasõit ja ujumine. Isegi kui te ei mahu iga päev täispikka treeningut, saate kasu lihtsalt aktiivsemast olemisest.

Siin on vaid mõned harjutused, mis on suunatud selja, abs ja puusa piirkondadele. Külgmised plangud Külgplangutel on mitu modifikatsiooni, mis muudavad liikumise enam-vähem väljakutseks. Külgmise põhiplaneedi täitmiseks toimige järgmiselt.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid?

Alustage oma küljel lamamisest. Tugistage end ühel käel üles: küünarnukk peaks olema õlaga ühesuunaline; käsivars peaks kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla maapinna suhtes tasane, keha suhtes täisnurga all. Pange oma jalad üksteise otsa, nii et keha moodustab sirge pea-puusani. Tõstke puusad üles nii, et põlv ikka puutub vastu maad. Pigistage oma tuharad tuharalihased ja hoidke liikumist 30 sekundist minutini. Liigutades keskenduge sellele, et hoida oma abs tihedalt, et aidata oma keha toetada.

Post navigation

Lülitage küljed ümber ja korrake. Keerukama käigu jaoks proovige põlved maapinnast tõsta nii, et keha ainukesed maad puudutavad osad oleksid teie jala küljest ja käsivarrest.

Võite lisada ka puusaliigeseid. Selleks laske külgseinaasendis olles puusa aeglaselt või kaks tolli ja tõstke see siis aeglaselt üles tagasi. Korrake seda 30 sekundist minutini. Jalgratta krõbinad Jalgrattakoobastest läbi tormata võib olla ahvatlev, kuid selle liikumise võti on aeglased, kontrollitud liigutused.

Lama selili kätega pea taga ja põlved kõverdatud. Tõstke oma õlad ja pea maha, kui teete oma abs. Samal ajal tõstke jalad maapinnalt, hoides põlvi kõverdatud, nii et sääred oleksid maapinnaga paralleelsed. Keerake keha aeglaselt, nii et vasak küünarnukk liigub parema põlve poole. Keha keerutades sirutage vasak jalg otse teie ees välja. Pöörake aeglaselt teises suunas, viige vasak jalg tagasi painutatud asendisse nii, et parem küünarnukk liigub vasaku põlve poole.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Keha keerutades sirutage parem jalg teie ees välja. Tehke 15 kuni 30 kordust. Vene keerad Kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla on veel üks istuv harjutus. Saate seda muuta kaalu lisamisega.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Kui olete selle harjutusega uus, proovige kõigepealt seda teha ilma kaaluta. Harjumisega võite vastupidavuse suurendamiseks proovida käes hoida raskust, täidetud veepudelit või isegi purki suppi või köögivilju. Alustage istumisasendis põrandal nii, et tagumik on maas, põlved on kõverdatud ja jalad põrandal tasased.

Pingutades kõhtu, kallutage kere selga nii, et olete põranda suhtes umbes kraadise nurga all.

Kaalutreening aitas sellel mehel kaalust alla võtta ja selle käigus rippida

Kui te ei kasuta raskust, pange käed kokku. Kui kasutate kaalu, hoidke seda oma kätes, otse kõhu kohal. Tõstke kõverdatud põlvedega ikka jalad maast lahti, nii et tasakaalustaksite oma tagumikku. Täiendava toe saamiseks võite oma pahkluud ületada. Keerake torso paremale, viies oma kätega või raskusega keha paremale küljele.

Miks ma kaalust alla võtan kõikjal, välja arvatud minu armastus?

Keerake vasakule, puudutades raskust või oma käsi keha vasakule küljele. Korda 30 sekundit kuni minut. Mägironija See samm võib lihaste tugevdamisel aidata teie pulssi suurendada. Tugege oma kiiruse suurendamise nimel. Alustage plankasendist.

Kuidas paluda matronil kaalust alla võtta Kuidas vabaneda talje rasvast Teine sageli tähelepanuta vihje kuidas vabaneda kõht rasva ja armastuse käepidemed on saada rohkem magada. Ärge unustada tähtsust hea une, eriti kui sa üritad kaalust. Ebaühtlane unemustreid võib põhjustada suurenenud kortisooli tootmine, mis omakorda toob kaasa kaalutõusu. Sega oma harjutusi.

Plankasendisse jõudmiseks lamage põrandal tasapinnal, allapoole. Asetage käed õlgade alla, kõverdage oma varbad nii, et need suruvad põrandasse, ja suruge üles.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Teie käed peaksid olema sirged, kuid mitte lukustatud ja keha peaks moodustama sirgjoone peast varvasteni. Tõstke parem jalg maast ja tõmmake parem põlv vasaku küünarnuki poole.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Hoidke oma abs tihe. Hoidke käiku korraks kinni ja viige seejärel jalg tagasi algasendisse. Korda teisel küljel. Jätkake seda sammu 30 sekundist minutini. Suurema jõu arendamisel saate oma kiirust suurendada ja aega pikendada. Sild See treening pole suunatud mitte ainult alaseljale, vaid sobib suurepäraselt ka tuharate jaoks: Alustuseks lamake selili nii, et põlved oleksid kõverdatud, käed külgedel ja peopesad põranda vastu.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Tõstke tagumik ja alaselja põrandast aeglaselt üles, et luua sirge põlvedest õlgadeni. Pigistage oma tuharad kokku ja hoidke seda kuni 30 sekundit või seni, kuni tunnete, et teie abs ja libedus longus, olenevalt sellest, kumb juhtub varem. Vabastage lihased aeglaselt ja laske end tagasi maapinnale. Korda 10 korda. Liigutuse keerukamaks muutmiseks võite proovida puusade tõstmisel tõsta üks jalg põrandast maha.

Iga korduse korral vahetage, millist jalga tõstad. Elustiil muutub, et proovida Tervislike harjumuste kasutuselevõtmine võib aidata teil armastuse käepidemetest lahti saada ja ühtlasi takistada nende tagasitulekut. Kui teil on vaja kaalust alla võtta, soovitab naiste terviseamet järk-järguliste, kuid pidevate kaotuste tagamiseks kaotada üks kuni kaks kilo nädalas.

10-minutiline armastuse käepideme treening

Dieedimuutused ja portsjonikontroll võivad täiendada treenimist ja rasvapõletust. Taimsed toidud, näiteks marjad, tumedad lehttaimed ja täisteratooted pakuvad elutähtsaid toitaineid ilma täiendavate kalorite ja rasvadeta.

kuidas ma kaotan oma armastuse kaepidemete alla

Pange punaste lihade külge kinni lahjad valguallikad, näiteks munad, kala ja valge lihaga kodulinnud.