Kas jalgratta masin poleb reie rasva

Lama selili, tõsta vaheldumisi jalgu 45 kraadi. Samamoodi arvavad ka ressursside omanikud, kellele üldiselt pole sobivus võõras, ja probleemid pädevate sporditoimetajate palkamisel. Kellel on õigus?

KATSETAN TIGERI LIMA

K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline? K: Miks te ütlete, et rasvapõletustsoon pole oluline? Vastus: Rasva põletamiseks ja keha muutmiseks on tõhusamaid viise kui harjutades pikka aega aeglases tempos.

Kas jalgrattamasin töötab teie kõhulihaste välja?

Madalal tasemel treenides põletate proportsionaalselt rohkem kütust rasva intensiivsus. Olen sellega nõus. Põletate RESTis sama palju või isegi rohkem ole lite kaalulangus mehhiko, proportsionaalselt! Nii et kui soovite rasvapõletustsooni, miks peaksite diivanilt maha minema? Pea kinni millestki, mis pole kumbki pingeline ega naljakas, peaks kõik toimima Jim Belushi peaosades.

Tõsiselt peame mõistma, et pole tähtis, kui palju rasv, mida me põletame protsendina kogu ajal põletatud kaloritest treening. Tegelikult ei pea me isegi summast kinni pidama meie treeningu ajal põletatud kaloreid.

Kõik, mida peame tegema, on keskenduda A Ainevahetuse tugevdamine jõutreeningutega C Söömine rasvade kaotamiseks koos nõuetekohaste toitumisjuhistega vt Dr. Mohri TT rasvade kadumise juhised meeste ja naiste toidukavade jaoks.

Ainevahetuse kiirendamiseks lühikese treeningaja jooksul olete sina vaja teha jõuharjutusi ja intervalltreeninguid.

Kas puutel ja reitel on liigne rasvapõletik?

Kui teil on 2 tundi päevas treeninguni, tehke vabalt aeglast kardiotreeningut rasvapõletustsoon. On teie aeg raisata. Aga kui soovite tulemusi kiiresti, Turbulence Training treening lähenemine viib teid "rasva põletamine tsoon "kogu päeva vältel.

sinepioli rasva kadu

Algajatele kasutame tuharate suunamiseks ühe jalaga puusaliigendeid. Meie võiks selle siduda hambajalgade Stability Ball'i jalgade lokkidega. Kükitamise korral, kui kasutate õlgade laiusest veidi laiemat hoiakut, võite rohkem puusad tagasi istuda ja oma tagumikku rohkem pingutada kui koos tavalised kükid.

Turbulentsikoolituse programmides nimetatakse seda a Sumo Squat või Wide-stance Squat. Seda saab teha kaalu või kehakaal üksi. See sobiks hästi stabiilsuspalli hipiga Laiendused ja oleks vahepealse rahvahulga jaoks suurepärane.

mida naeb valja 45 naela kaalulangus

Kõrgema võimekuse taseme saavutamiseks tehke selliseid harjutusi nagu split squats, RDL's, ja tagurpidi suunatud kopsud suunavad tuharaid ja reieluu. Need võiksid olla ühendatud ühe jala stabiilsusega palli jala lokkide või ühe jalaga RDL-dega. K: Kas on kohustuslik saavutada korduste arv viimase komplekti korral võimlemine? Näiteks kui harjutus nõuab kolme 8 komplekti kordust, saan 1.

debenhams salendav teksad

Kas ma peaksin kaalu vähendama? Samuti, kui ma vähendan taastumisaega, kas sellest on kasu? Mina olen alati lugenud, et taastumisaja vähendamine on suurepärane, kui te seda teete saab sellega hakkama.

trikid rasva 24/7 poletamiseks

Või on vaja varuda veidi taastumisaega enne järgmist komplekti? Kleepige kõigi komplektide jaoks sama kaaluga, kui saate ikkagi 7 või isegi 6 kordust. Siiski, kui langetate 5 või vähem kordust kui see nõuab 8 kordustpeaksite kaalu vähendama ülejäänud komplektid.

Taastumisaja lühendamise osas ei saa te täiendavaid tulemusi seda tehes. Ja kui vähendate taastumisaega liiga palju, siis saate seda teha peavad oluliselt vähendama kasutatava kaalu komplekti kohta kas jalgratta masin poleb reie rasva seda võiks teie ainevahetuse hoogu vähendada.

Palun pidage kinni soovitatud taastumisaegadest.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

K: Kas saaksite oma infolehtedes lahendada järgmise probleemi: Kas intervallid on algajatele head? Kas see pole nende jaoks liiga raske? Vastus: Ei, algajad saavad ikka intervalltreeninguid teha. Ma ei räägi sellest, mida inimesed nimetavad "HIIT" kõrge intensiivsusega intervalltreening. Ma lihtsalt räägin kas jalgratta masin poleb reie rasva töötamisest soovitatavast intervalliajast tavapärasest raskem.

Kadunud puusad enne ja pärast

Mulle ei meeldi sel põhjusel fraasi HIIT kasutada. Nii saavad algajad teha intervalle. Oletame, et olete algaja, kes saab jooksulindil käia aastaselt minutit kiirusega 3,5 mph. Teie intervalltreeningu jaoks oleksite suurendage kiirust 3,8 miili tunnis 1—2 minutiks. Siis teie jaoks taastamiseks langetaksite selle võrdseks ajaks 3,0 mph-ni.

Korrake intervalliga. See on ohutu ja tõhus intervalltreening algajatele. Miks mitte? Vastus: Leian, et ketrusklassid on ebaefektiivsed. Miks veeta 45 minutit klassis, kui tehes saate 18 minutiga samad tulemused ise interalaaltreening TT-intervalltreeningutega? Lisaks ei meeldi mulle suure pöörlemissagedusega pöörlemine, kuna olen kohanud mitmeid naisi, kes on vigastusi, mida saab jälgida suure pöörlemiskiirusega pöörlemisest.

Kuidas kaotada kaalu puusad?

See on tõenäoline, et kombinatsioon sünnitusest "sassi läinud puusadest" nende lasteni viisid biomehaanilised probleemid, mis süttisid, kui nad hakkasid regulaarselt pöörlema.

Olge ettevaatlik ja veenduge sa oled piisavalt tugev valitud kardiotegevuste jaoks! Aga kui teile meeldib klassi kamraadia pidage meeles, sotsiaalne tugi on edu saavutamiseks hädavajalik!

suured kaed parast kaalulangust

Ise ma ei kannata, kui mulle öeldakse, mida teha isegi kui see on armas juhendajanii et jään oma intervalltreeningu tegemisele iseseisvalt. Igale oma! Nii et lihaste energia kauplused on ammendatud s. Kombineeritult need kaks muudatused panevad teie lihased sellesse, mida ma nimetan "turbulentsiks". Teadlased nimetame seda ainevahetushäireks. Ja nii nagu lennuk peab selle saamiseks rohkem energiat kulutama läbi õhus oleva turbulentsi peavad teie keha ja lihased põlema rohkem energiat normaalseks taastumiseks Kuid Turbulence'ist saadav kasu võib kesta üle 24 tundi, mis võimaldab teil kogu päeva jooksul rohkem rasva ja kaloreid põletada.

Nii et kuigi me ei kuluta TT-treeningu ajal nii palju kaloreid kui teie oleks, kui teeksite tund aega kardiotreeningut, põleksite lõpuks rohkem kaloreid kogu tunnise perioodi jooksul TT-ga võrreldes tavalisega südame. Nii et me peame tulemusi otsima lihtsalt väljaspool treeningut ja ei keskendu jõusaali ajal kasutatud kaloritele.

K: Ma tahan alati minna pärast teist TT järgmise programmi juurde nädalaid, mitte soovitatud 4. Kas on mingit põhjust, miks ma kas ei peaks seda tegema? Vastus: Jah, peaksite andma igale koolitusetapile rohkem aega. Sa tahad saada mõningane koolitusega kohanemine ja see võtab kauem kui 2 nädalat enamikel juhtudel. Andke sellele terved 4 nädalat ja muutke siis kasu koolitusel olevast sordist. Saate rohkem tulemusi, eriti kui olete pärast lihaste kasvatamist.

K: Intervallkardiotreeninguid saan teha ainult eraldi päeval alates kaalud, kas see on probleem? Vastus: Ei, sobib vaheldumisi tugevus- ja intervallipäevi. Kujundasin kaalud ja intervallid, mis tuleb teha samal päeval, et inimesed oleks struktureeritud treeningutest rohkem vaba päeva, et olla aktiivsed koos oma pere või hobidega. K: Ühes oma artiklis mainite, et kehakaalu rasva poletusvoondi vahemik on parim intervalltreeningu meetod.

Kas see on õige? Vastus: Ma olen kirjutanud, et kõige parem on sprint. Kehakaalu intervallid ja statsionaarne ratas on tõhususe poolest väga lähedal.

See on parim lähenemisviis.