Hommikusoogi kaalulanguse uuring, Kas peaksite hommikusööki sööma?

Kuid kõrge valgusisaldusega rühm kaotas umbes pool kg 1,1 naela rohkem ja suurem protsent keharasva Hommikueine söömine võib olla hea mõte ka muudel põhjustel. Veel ühes uuringus pandi kahes rühmas naisi 10 nädala jooksul kaalukaotus dieete. Teadlased kasutasid toitumise põhjustatud termogeneesi DIT või söögi seedimisel kasutatud energia hulga arvutamiseks erinevust puhkeolekus enne sööki ja pärast sööki. Näiteks võib see parandada vaimseid võimeid koolinoortel, teismelistel ja teatud patsiendirühmades 2, 3.

Valk on kaalulanguse peamine toitaine. Tegelikult on dieedile rohkem valku lisades kõige lihtsam ja tõhusam viis kaalu langetamiseks. Uuringud näitavad, et valk võib aidata teie isu ohjeldada ja hoiab teid ülesöömisest.

toyodacenter

Seetõttu võib päeva alustamine kõrge valgusisaldusega hommikusöögiga olla tõhus kaalulangus. Kas peaksite hommikusööki sööma? Varem on hommikusöögi vahelejätmist seostatud kaalutõusuga. Nüüd on meil häid tõendeid selle kohta, et soovitused hommikusööki süüa või vahele jätta ei mõjuta kehakaalu suurenemist ega langust.

hommikusoogi kaalulanguse uuring

Selle kohta saate rohkem lugeda sellest artiklist 1. Hommikueine söömine võib olla hea mõte ka muudel põhjustel. Näiteks võib see parandada vaimseid võimeid koolinoortel, teismelistel ja teatud patsiendirühmades 2, 3.

See võib sõltuda ka kvaliteet hommikusöögist.

Uuring: eksperdid leidsid, et proteiinirikas hommikusöök on kaalulanguse alustalaks

Isegi kui stereotüüpne hommikusöök nagu kõrge suhkrusisaldusega hommikusöögihelbed ei mõjuta kehakaalu, võib hommikusöögil, mis on suure kaalulangusega sõbralik valk, erinev mõju. Alumine joon: Soovitused hommikusööki süüa või vahele jätta ei mõjuta kehakaalu. Sama ei pruugi kehtida kõrge valgusisaldusega hommikusöögi kohta.

  1. Kuidas võib hommikusöögi valk aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  2. Matrix slim down arvamused
  3. Uuring: eksperdid leidsid, et proteiinirikas hommikusöök on kaalulanguse alustalaks - Oma Maitse
  4. Kas lihtsam on ära süüa suur hommikusöök kui suur õhtusöök? - Healths -
  5. Valk on kaalulanguse peamine toitaine.
  6. Kui selline mõju on olemas, tähendab see, et uuringu tulemused ei kehti naiste kohta.
  7. Kuidas poletada rasva ehitada lihaseid
  8. Asjad rasva poletamiseks

Kuidas valk aitab teil kaalust alla võtta Valk on hommikusoogi kaalulanguse uuring kõige olulisem toitaine. Selle põhjuseks on asjaolu, et keha kasutab valkude metaboliseerimiseks rohkem kaloreid võrreldes rasva või süsivesikutega.

Samuti hoiab valk kauem täiskõhutunnet 4, 5, 6, 7, 8. Samuti kaotasid nad vaid 12 nädalaga 11 kilo 5 kg.

hommikusoogi kaalulanguse uuring

Veel ühes uuringus pandi kahes rühmas naisi 10 nädala jooksul kaalukaotus dieete. Rühmad sõid sama palju kaloreid, kuid erinevas koguses valku. Kõik uuringus osalenud naised kaotasid kaalu.

1. Sööge kõrge valgusisaldusega hommikusööki

Kuid kõrge valgusisaldusega rühm kaotas umbes pool kg 1,1 naela rohkem ja suurem protsent keharasva Zt kaalulangus võib aidata teil kaalu langust pikaajaliselt säilitada.

Alumine joon: Valgu lisamine dieedile on väga tõhus viis kaalu langetamiseks. See võib aidata ka dieedipidajatel pikaajalist kaalukaotust säilitada. Suure valgusisaldusega hommikusöögid aitavad teil hiljem vähem süüa Paljudes uuringutes uuritakse, kuidas hommikusöögi valgud mõjutavad söömiskäitumist.

Hommikusöögimüüdid purunesid

Mõned neist on näidanud, et kõrge valgusisaldusega hommikusöögid vähendavad nälga ja aitavad inimestel hiljem päeva jooksul süüa kuni vähem kaloreid 15, 16, Tegelikult on MRI-uuringud näidanud, et valgurikka hommikusöögi söömine vähendab ajus signaale, mis kontrollivad toidumotivatsiooni ja tasustatavat käitumist Valk aitab ka täiskõhuna tunda.

Seda seetõttu, et see aktiveerib keha signaale, mis piiravad söögiisu, mis vähendab isu ja ülesöömist. Enamasti on selle põhjuseks näljahormooni greliini langus ja täiusehormoonide peptiidi YY, GLP-1 ja koletsüstokiniini tõus 19, 20, Mitmed uuringud on nüüd näidanud, et kõrge valgusisaldusega hommikusöögi söömine muudab neid hommikusoogi kaalulanguse uuring kogu päeva jooksul 4, 16, 22, 23, 24, Alumine joon: Kõrge valgusisaldusega hommikusöögid vähendavad kalorite tarbimist päeva jooksul hiljem.

Need parandavad teie isu reguleerivate hormoonide taset, vähendades näljatunnet ja isu.

Kaalulangus: kui oluline on hommikusöögi söömine?

Kuidas valk hommikusöögi ajal aitab teil hommikusoogi kaalulanguse uuring kaalu ja kõhtu rasva Kõrge valgusisaldusega hommikusöögid võivad vähendada söögiisu ja isu.

Need võivad aidata teil kaotada kõhurasva. Dieetvalk on pöördvõrdeliselt seotud kõhurasvaga, see tähendab, et mida rohkem kvaliteetset valku sööte, seda vähem kõhurasva teil on 26, Üks rasvunud Hiina teismeliste uuring näitas, et teraviljapõhise hommikusöögi asendamine munapõhise toiduga tõi 3 kuu jooksul oluliselt suurema kaalulanguse. Ühes teises uuringus said kaalulangetusprogrammis osalevad inimesed kas munahommikueine või bagelhommikueine sama koguse kaloritega.

Alumine joon: Valgu söömine hommikusöögiks võib põhjustada märkimisväärset kaalukaotust, eriti kui teil on kaalus palju kaalust alla võtta. Valk võib ainevahetust pisut tugevdada Ainevahetuse kiirendamine võib aidata teil kaalust alla võtta, kuna see paneb teid põletama rohkem kaloreid.

hommikusoogi kaalulanguse uuring

See tähendab, et põletate rohkem kaloreid valku süütes kui süsivesikuid või rasva süües. Tegelikult on tõestatud, et kõrge valgu tarbimine põhjustab iga päev täiendavalt 80— kalori põletamist 8, 28, Kõrge valgusisaldusega dieet võib aidata vältida ka lihaste kaotust kalorite piirangu ajal ja osaliselt vältida ainevahetuse vähenemist, mis kaasneb sageli kaalukaotusega, mida sageli nimetatakse "nälgimisrežiimiks" 11, 30, 31, 32, Alumine joon: On tõestatud, et kõrge valgu tarbimine kiirendab ainevahetust kuni kalori võrra päevas.

Samuti võib see aidata teil säilitada lihasmassi ja kiiret ainevahetust, kui piirate kaloreid.

Muud tervisetegurid, mida tuleb arvestada

Milliseid kõrge valgusisaldusega toite peaksite hommikusöögiks sööma? Munad on uskumatult toitainerikkad ja kõrge valgusisaldusega. On tõestatud, et teraviljapõhise hommikusöögi asendamine munadega aitab teil järgmise 36 tunni jooksul süüa vähem kaloreid ning kaotada rohkem kaalu ja keharasva 4, 11, Kuid kala, mereannid, liha, linnuliha ja piimatooted on ka suured valguallikad, mida hommikusöögiks lisada. Kõrge valgusisaldusega toitude täieliku loetelu leiate sellest artiklist. Siin on mõned näited kõrge valgusisaldusega hommikusöökidest, mis aitavad teil kaalust alla võtta: Munapuder: Kookosõlis või oliiviõlis praetud köögiviljadega.

Omlett: kodujuustu ja spinatiga minu isiklik lemmik. Praetud tofu: lehtkapsast ja piimavaba juustu. Kreeka jogurt: nisuidu, seemnete ja marjadega. Raputus: üks kühvel vadakuvalku, banaan, külmutatud marjad ja mandlipiim. Valgupannkoogid on ka praegu väga populaarsed hommikusöögid. Alumine joon: Munad teevad suurepärase, kõrge valgusisaldusega hommikusöögi. Kuid ka teised kõrge valgusisaldusega hommikusöögitoidud on head valikud. Kui sööte hommikusööki, tehke see kõrge valgusisaldusega Kui otsustate süüa hommikusööki, sööge proteiinirikast toitu.

Valgu tervisliku kasu kohta lisateabe saamiseks lugege seda artiklit: 10 teadusega hommikusoogi kaalulanguse uuring põhjust, miks süüa rohkem valku. Soovitatavad Portali