Realistlik kaalulangus 5 nadalat

Terve selle perioodi ei söönud ta midagi, lubatud olid ainult kalorivabad joogid ning lisaks võttis ta vastavalt proovide tulemustele ja arstide ettekirjutusele vitamiine ja mineraale. Lisaks kääritatakse lahustuv kiudaine soolestikus lühikese ahelaga rasvhapeteks. Neid saab vältida, kui kleepuda tervetele toitudele. Ravitulemus vastab igati ootustele, ehki patsient võib olla mõningal määral pettunud, et kaalulangus miinus 50kg ei säilinud. Vältige süsivesikuid nagu leib, pasta ja valge riis , kuna need stimuleerivad teie söögiisu ja põhjustavad rohkem söömist.

Paljude naiste jaoks võib pärast rasedust tervisliku kehakaalu saavutamine olla võitlus. See võib olla stressirohke vastsündinu eest hoolitsemine, uue rutiiniga kohanemine ja sünnitusest taastumine. Siiski on oluline pärast sünnitust naasta tervisliku kehakaalu juurde, eriti kui plaanite tulevikus uuesti rasestuda.

1. samm: seadke realistlik eesmärk

Selles artiklis käsitletakse 16 tõenduspõhist meetodit, mida saate kasutada sünnitusjärgse kehakaalu kaotamiseks. Meditsiiniinstituut soovitab realistlik kaalulangus 5 nadalat raseduse ajal tervisliku kehakaalu vahemikus 25—35 naela 11,5—16 kg 1.

See kaalutõus koosneb beebi, platsenta, amniootilise vedeliku, rinnakoe, rohkem vere, emaka suurenemise ja lisarasvavarudest 1, 2. Lisarasv toimib energiavaruna sünnitamisel ja imetamisel. Liigne kaalutõus võib põhjustada liiga palju rasva. Inimesed nimetavad seda tavaliselt lapse kaaluks ja see on väga tavaline.

Ligi bm kaalulangus naised võidavad raseduse ajal rohkem kui soovitatav kehakaal 1.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Selle ülemäärase kaalu hoidmise tagajärjed on järgmised: Suurenenud ülekaalu oht 3, 4, 5, 6. Kõrgendatud risk diabeedi ja südamehaiguste tekkeks 2, 3, 7, 8. Suurem tüsistuste oht hilisematel rasedustel 1, 9. Suurem terviserisk rasedusdiabeediga naistele 10, 11, 12, Järgmises loendis on esitatud tõenduspõhised näpunäited, mis aitavad teil kaotada liigsed kilod.

realistlik kaalulangus 5 nadalat efek samping dari obat body slim herbal

Ole realistlik Hoolimata sellest, mida paljud naisteajakirjad ja kuulsuste lood teile usuksid, võib rasedusejärgse kehakaalu kaotamine võtta aega. Ühes uuringus leiti, et naistel oli raseduse kaalutõus 12 kuu jooksul keskmiselt 1—6,6 naela 0,5—3 kg Maailma Terviseorganisatsiooni WHO uuringus, milles osales ema erinevatest riikidest, leiti, et naised kaotasid kahe nädala ja kahe sünnijärgse aasta vahel keskmiselt 10,4 naela 4,7 kg Sõltuvalt sellest, kui palju te raseduse ajal kaalus juurde võtsite, on realistlik eeldada, et ühe kuni kahe aasta jooksul võite kaotada umbes 10 kilo 4,5 kg.

realistlik kaalulangus 5 nadalat eemaldage kulmude rasva

Kui olete kaalus juurde võtnud, võib juhtuda, et olete paar kilo raskem, kui olite raseduseelne. Muidugi peaks hea dieedi ja füüsilise koormuse korral olema võimalik saavutada soovitud kaalulangus.

Kuigi pärast sünnitust kaotatud kaalu suurus võib varieeruda, on kõige olulisem, et naaseksite tervisliku kehakaalu vahemikku.

realistlik kaalulangus 5 nadalat burning fat hr

Kokkuvõte Kaalulangus pärast rasedust võib võtta aega ja te ei pruugi enam minna tagasi lapseeelse kehakaalu või tervisliku kehakaalu juurde. Ärge jooge dieeti Kokkupõrkega dieedid on väga madala kalorsusega dieedid, mille eesmärk on kaotada võimalikult palju kehakaalu võimalikult lühikese aja jooksul.

Pärast lapse sünnitust vajab keha tervenemist ja taastumist head toitumist. Lisaks, kui toidate last rinnaga, peate seda nõudma rohkem kaloreid rohkem realistlik kaalulangus 5 nadalat tavaliselt 14, 17, Madala kalorsusega dieedil puuduvad tõenäoliselt olulised toitained ja see jätab tõenäoliselt väsimuse.

See on vastupidine sellele, mida vajate vastsündinu eest hoolitsemisel ja kui tõenäoliselt olete unepuuduses.

realistlik kaalulangus 5 nadalat rasv maksa sumptomid kaalulangus

Kui eeldada, et teie kaal on praegu stabiilne, stimuleerib teie kalorikulu vähendamine umbes realistlik kaalulangus 5 nadalat päevas, stimuleerib ohutu kaalulangus umbes 1,1 naela 0,5 kg nädalas. Näiteks võiks kalorit päevas sööv naine süüa vähem kaloreid ja põletada treeningu kaudu täiendavalt kalorit, vähendades kokku kalorit.

Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada

Imetavatel naistel on uuringute kohaselt sel kaalukaotusel negatiivne mõju piimatootmisele ega lapse kasvule 7, 14, Kokkuvõte Madala kalorsusega dieeti ei soovitata, eriti rinnaga toitvatele naistele. Kuid tarbimise vähendamine umbes kalori kohta päevas on üldiselt ohutu ja aitab teil kaotada umbes 1 kilo 0,5 kg nädalas.

Imetage, kui saate või saate seda teha Realistlik kaalulangus 5 nadalat on palju eeliseid nii emale kui ka beebile, sealhulgas: Pakub toitumist: Rinnapiim sisaldab kõiki toitaineid, mida beebi peab kasvama ja arenema esimese kuue elukuu jooksul 20, 21, Toetab beebi immuunsussüsteemi: Rinnapiim sisaldab ka olulisi antikehi, mis aitavad teie lapsel võidelda viiruste ja bakterite vastu 23, Vähendab emaka suurust: Imetamine aitab emakal kokku tõmbuda ja pärast sündi normaliseerida kiiremini Vähendab imikute haiguste riski: Imetavatel imikutel on muude haiguste 26, 27, 28, 29 hulgas väiksem risk kopsuhaiguste, nahahaiguste, rasvumise, diabeedi, leukeemia ja imikute äkksurma sündroomi SIDS tekkeks.

Vähendab ema haigusriski: Imetavatel naistel on madalam II tüüpi diabeedi, rinnavähi, munasarjavähi ja sünnitusjärgse depressiooni risk Lisaks on näidatud, et rinnaga toitmine toetab ema kehakaalu langust. Üks uuring, milles osales 4 imetavat naist, leidis, et osalejad olid kuue kuu jooksul pärast sünnitust kaotanud keskmiselt 3,7 naela 1,68 kg rohkem kaalu kui imetavad naised. Muud uuringud on leidnud sarnaseid tulemusi 30, 31, Esimese kolme kuu jooksul ei pruugi teil aga kaalulangus olla või isegi kaalutõus.

Selle põhjuseks on suurenenud kalorivajadus ja tarbimine, samuti vähenenud füüsiline aktiivsus imetamise ajal 14, 30, 31, Kui te ei imeta, piisab kaalu langetamiseks ikkagi dieedist ja treeningutest. Kokkuvõte Imetamisel on emale ja lapsele palju eeliseid. See võib kaalukaotuse raskendada esimese kolme sünnitusjärgse kuu jooksul, ehkki pärast kolme kuud võib rinnaga toitmine aidata teil kaalust alla võtta.

Arvestage oma kaloreid Kalorite lugemine aitab teil välja selgitada, kui palju sööte ja kus võivad kaalulangus stressi arevus dieedi probleemid. Lisaks aitab see teil tagada, et saate piisavalt kaloreid, et pakkuda teile vajalikku energiat ja toitumist.

Seda saate teha pidades toidupäevikut või pildistades lihtsalt oma toitu meenutamaks, mida olete söönud 35, 36, Samuti on palju kasulikke mobiilirakendusi, mis võimaldavad teil jälgida, mida sööte kogu päeva jooksul 38, 39, Nende meetodite kasutamine aitab teil vähendada portsjonite suurust ja valida tervislikumaid toite, mis aitab kaalulanguseni 41, 42, Kokkuvõte Kalorite realistlik kaalulangus 5 nadalat või rakendusega arvestamine võib aidata teil söödavat teavet jälgida ja toetada kehakaalu langust.

Sööge rohkesti kiudaineid On tõestatud, et rohkesti kiudaineid sisaldavate toitude söömine aitab kaalulangust 44, 45, 46, Lahustuv kiudaine võib aidata ka kauem täiskõhutunnet, aeglustades seedimist ja vähendades näljahormooni taset 49, Lisaks kääritatakse lahustuv kiudaine soolestikus lühikese ahelaga rasvhapeteks.

realistlik kaalulangus 5 nadalat kuidas eemaldada reide rasva loomulikult

Need mõjud seedimisele võivad aidata vähendada kalorite tarbimist, ehkki uuringute tulemused on üldiselt erinevad 47, Kokkuvõte Lahustuv kiudaine võib aidata kaalulanguseni, suurendades täiskõhutunnet ja reguleerides söögiisuhormoone.

Valige tervislikud valgud Valgu lisamine oma dieeti võib kiirendada ainevahetust, vähendada söögiisu ja vähendada kalorite tarbimist Uuringud näitavad, et valgu termiline toime on suurem kui teiste toitainete puhul. See tähendab, et keha kasutab selle seedimiseks rohkem energiat kui muud tüüpi toidud, mille tagajärjel põletatakse rohkem kaloreid 56, 57, Tervislike allikate hulka kuuluvad tailiha, munad, kala, kaunviljad, pähklid, seemned ja piimatooted.

Mis on “beebi kaal”?

Kokkuvõte Valk toetab kehakaalu langust, kiirendades ainevahetust, suurendades täiskõhutunnet ja vähendades söögiisu. Varuge tervislikke suupisteid Teie ümber olevad toidud võivad söödavat oluliselt mõjutada. Uuringud on näidanud, et rasvunud inimeste kodusid varustatakse toiduga, mis on vähem tervislik kui tervisliku kehakaaluga inimeste kodudes 63, Varudes tervislikke suupisteid, näiteks tükeldatud köögivilju, pähkleid, puuvilju ja jogurtit, saate näljatunde korral tagada, et teil on midagi käepärast.

Pealegi on puuviljade hoidmist leti ääres seostatud madalama kehamassiindeksiga KMI Samuti on suurenenud kehakaaluga seotud ebatervislike toitude leti ääres hoidmine. Seetõttu on kõige parem hoida neid köögist või veelgi parem - majast väljas Kokkuvõte Hoidke tervislikke toite, näiteks puuvilju, köögivilju, pähkleid ja jogurtit kodus ning hõlpsasti kättesaadavat.

Kaalumuutus pärast maovähendusoperatsiooni - Kaalukirurgia Keskus

Hoidke ebatervislikke toite silmist või ärge hoidke neid üldse majas. Vältige lisatud suhkrut ja rafineeritud süsivesikuid Suhkur ja rafineeritud süsivesikud on palju kaloreid ja tavaliselt vähe toitaineid.

Vastavalt on suhkru ja rafineeritud süsivesikute kõrge tarbimine seotud kaalu suurenemise, diabeedi, südamehaiguste ja mõne vähiga 66, 67, 68, Tavalisteks suhkruallikateks on suhkrurikkad joogid, puuviljamahl, igat tüüpi tavaline suhkur, valge jahu, magusad võided, koogid, küpsised, kondiitritooted ja muud küpsetised 70, Kui valite toidupoes toitu, lugege toidumärgiseid. Kui suhkur on üks esimesi koostisosi loendis, on sellest tootest tõenäoliselt parem eemale hoida.

  1. Teadused, kuulsused ja sobivusgurud vannuvad nende dieetide järgi.
  2. Tasuta rasvakahjumi proovid

Suhkru tarbimist on lihtne vähendada, kui vältida töödeldud toitu ja kinni jääda tervetest toitudest, näiteks köögiviljadest, kaunviljadest, puuviljadest, lihast, kalast, munadest, pähklitest ja jogurtist. Kokkuvõte Lisatud suhkrud ja rafineeritud süsivesikud on kõrge kalorsusega, neil on vähe toiteväärtust ja need aitavad kaasa paljudele elustiilihaigustele, nagu diabeet ja südamehaigused.

Mastram The legend Writer Of S*x story - mastram season 2 - Mastram web series - Mastram

Neid saab vältida, kui kleepuda tervetele toitudele. Vältige kõrgelt töödeldud toite Töödeldud toidus on palju suhkrut, ebatervislikke rasvu, soola ja kaloreid, mis kõik võivad teie kaalulangetuse vähendamise pingutustele vastupanu osutada Nende toitude hulka kuuluvad kiirtoidud ja pakendatud toidud, näiteks laastud, küpsised, küpsetised, kommid, valmistoidud ja segud.

Lisaks on töödeldud toidud seotud sõltuvust tekitava söömiskäitumisega Kahjuks moodustavad need toidud suure osa paljude inimeste toidutarbimisest, tõenäoliselt kättesaadavuse ja turustamise tõttu 72, Saate vähendada töödeldud toitude kogust, asendades need värske, terve, toitainerikka toiduga.

Kokkuvõte Töödeldud toitudes on rohkem suhkruid, rasva, soola ja kaloreid ning need kahjustavad teie tervist. Asendage need värske, terve toiduga.

Inna toitumine kuidas ma kahe päeva jooksul kaalust alla võtta on tasuta

Vältige alkoholi Uuringud on näidanud, rasva kaotuse teravilja väikesed alkoholikogused, näiteks klaas punast veini, võivad olla tervisele kasulikud realistlik kaalulangus 5 nadalat Kuid kui tegemist on kaalulangusega, annab alkohol ilma toitumiseta täiendavaid kaloreid.

Lisaks võib alkohol olla seotud kehakaalu tõusuga ja see võib põhjustada suurema koguse rasva kogunemist elundite ümber, mida nimetatakse ka kõhurasvaks 75, 76, Lisaks võib alkohol põhjustada rinnapiima koguse ajutist vähenemist imetavatel emadel. Lisaks sellele võib teie imikule erituda väikestes kogustes alkoholi rinnapiima kaudu 78, Imikutele pole teada ohutut alkoholisisaldust.

Seetõttu mõelge, kui joote, piima eelnevalt väljendada või jätke joomise ja järgmise sööda vahele piisavalt aega, et alkohol väljuks teie kehast Sõltuvalt teie kaalust kulub ühe tavalise alkohoolse joogi eemaldamiseks kehast ja rinnapiimast 1,5—2 tundi Kokkuvõte Alkoholi on kõige parem vältida, kui proovite kaalust alla võtta. Lisaks võib joodav alkohol kanduda teie lapsele imetamise ajal.

kuue kuu jooksul kiire kartuli dieet 15 kg salenemist

Kui tarbite alkoholi, plaanige riski vähendamiseks piima eelnevalt välja kirjutada või pange oma söötmine aega. Alustage treenimist Kardio, nagu kõndimine, sörkimine, jooksmine, jalgrattasõit ja intervalltreening, aitab kaloreid põletada ja sellel on palju tervisega seotud eeliseid.

Treening parandab südame tervist, vähendab diabeedi riski ja raskust ning võib vähendada mitut tüüpi vähktõbe 81, 82, 83, Ehkki ainuüksi treenimine ei pruugi aidata teil kaalust alla võtta, aitab see, kui ühendate selle hea toitumisega 85, 86,