Poletage kohurasva 2 nadala jooksul,

Inimestel, kes joovad soodat või mahla, samuti suhkrut sisaldavaid toite, on liigne kalorite ja suhkru tõttu kõrge kõhurasv. Jagage harjutus 8 ja 10 liigutusega kolmeks osaks. Näiteks sörkjooksul tehke 30—60 sekundiline sprint.

Valgurikas kreeka jogurt, lehma- või pähklipiim ja madala rasvasisaldusega juust võivad tekitada täiskõhutunde ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis käsib kehal rohkem rasva varuda.

Valige magustatud jogurti lisatud maitsega tavaline jogurt või väga vähese suhkruga jogurt. Kui tavaline jogurt on liiga lahja, lisage mõni värske maasikas või melon. Juust mozzarella värske, juust feta, kitsejuust ja juust suvilad on suurepärane juustuvalik. Piimatooted, näiteks rohelised köögiviljad nt krae, lehtkapsas, brokkoli marutaud, sojaoadapelsinimahl, koogid kuklid Suurbritannia, sojapiim ja teraviljad suurendavad ka kaltsiumi ja D-vitamiini tarbimist. Asendage rafineeritud terad kiudainerikaste täisteratoodetega.

Rasv kaob kõhult harva aeroobse treeninguga, mistõttu tasuks pigem joosta, sõita rattaga või ujuda ehk teha kardiotrenni. Söö proteiini. Proteiinirikas dieet aitab ennetada insuliiniresistentsuse teket. Mida vanemaks saad, seda rohkem insuliini toodetakse, seega ladestub rasv kergemini kõhupiirkonda.

Rafineeritud terad näiteks valge leib, nisujahust pasta ja valge riis on vähem toiteväärtus kui täisteratooted, mis hoiab teid täis ja vähendab südamehaiguste, rasvumise, teatud vähkide ja diabeedi riski. Täisterad sisaldavad ka palju kiudaineid, mis võivad kahe nädala jooksul puhitust vähendada.

  • S line slimming
  • 3 VIISI KõHURASVA KAOTAMISEKS 2 NäDALAGA - VIHJEID -
  • Tops kaalulangus logo
  • Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.

Täistera leib võib siiski olla lihtne asendaja kinoa, looduslik riis, läätsed, pähklid, brüssel, brokoli, kaerahelbed, õunad, banaanid, linaseemned linaseeme ja chia seemned sisaldavad palju kvaliteetset kiudu. Kui olete naine, proovige saada 25 grammi kiudaineid päevas ja 40 grammi kiudaineid, kui olete mees.

Ehkki kuni grammi süsivesikute söömist päevas kalorsusega dieedi korral peetakse normaalseks, vähendage järgmise 2 nädala jooksul tarbimist umbes 50— või grammi süsivesikute kohta päevas, et aidata kaalust alla võtta paar kilo kiiremini. Asendage küllastunud rasvad küllastumata rasvadega, mis sisaldavad oomega 3.

Samal teemal

Tervislikud rasvad nagu avokaado, oliiviõli, linaseemned, chia seemned, pähklid ja maapähklivõi sisaldavad oomega 3 rasvhappeid kõik need aitavad reguleerida seda, kuidas keha põletab ja rasva salvestab. Need hoiavad teid ka pingestatud ja täis, nii et te ei söö oma järgmisel söögikorral üle.

Inimestel, kes söövad rohkesti oomega 3 sisaldavaid toite, on siseorganite rasva s. Rasv ei ole madala kalorsusega toit, seega jälgige, kui palju portsjonit sööd! Proovige järgmise 2 nädala jooksul piirata oliiviõli ja maapähklivõi tarbimist kuni 2 supilusikatäit 6 tl päevas või 2—3 portsjonit.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul slim alla nimekirja

Oomega 3 rasvhapete päevane soovitus on meestel 1,5 grammi ja naistel 1 grammi. Ärge unustage oomega 3 ja oomega 6 tasakaalus hoida! Mille allikas on nafta safloor, päevalilleõli, maisiõli, sojaõli, päevalilleseemned, kreeka pähklid ja kõrvitsaseemned. Söö täistera suupisteid, tailiha ja tervislikke rasvu. Suupisted on olulised veresuhkru taseme stabiilsena hoidmiseks ja ainevahetuse kiireks toimimiseks.

  • Kaalulangus viktoriini keha tuup
  • Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -
  • Kuidas kirjutada kaalulangus blogi
  • Поинтересовалась Элли.

Siiski on oluline, kuidas ja kui tihti te suupisteid näete! Suhkru suupistete söömise asemel sööge terveid toite, näiteks puuvilju, pähkleid või täisteratooteid. Sööge suupisteid ainult siis, kui olete näljane ideaaljuhul põhitoidukordade vahel ainult kaks korda päevas ja kaalukaotuse kiirendamiseks pidage kinni — kalori vahepaladest.

Hoidke alati tervislikke suupisteid kotis, laual või autos kus iganes viibiksite keset hommikut või õhtut nälja saabudes. Pakendatud valk ja snäki baar kipub sisaldama palju lisatud suhkruid, ebatervislikke rasvu ja töödeldud koostisosi.

Serveerimissuuruse ja koostisosade loendi kontrollimiseks lugege hoolikalt silte.

Näiteks, smuuti valk jogurti, mandlivõi ja kaerahelbedega või õunaviil 2 spl või 6 tl maapähklivõi, päevalillevõi või mandlivõiga hoiab teid kauem täis tervisliku valgu, rasva ja kiudainetega. Vältige magusaid jooke ja toite. Inimestel, kes joovad soodat või mahla, samuti suhkrut sisaldavaid toite, on liigne kalorite ja suhkru tõttu kõrge kõhurasv.

Seetõttu jooge järgmise 2 nädala jooksul ainult vett ja piirake magustoitudega üks kord nädalas, et saaksite kiiresti kaalust alla võtta. Kui lubate endale, jälgige oma portsjonite suurust! Kui teil on magusaisu, andke endale maasikatest või tumedast šokolaadist mõlemad sisaldavad antioksüdante looduslikke suhkruid. Veelgi parem, ühendage need kaks tumeda šokolaadiga kaetud maasika saamiseks! Ole tark, kui ostad toidukaupu.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul slim alla relvade

Enamik toidupoode paneb kõik terviktoidud poe äärtesse ja enamik kiirtoite on keskmises vahekäigus. Pood mööda poe serva ja proovige oma ostukorvi täita värviliste puu- ja köögiviljadega. Järgmise 2 nädala jooksul ostke ainult täisteratooteid, puuvilju, köögivilju ja tailiha.

Sööge väikeste portsjonite kaupa igal söögikorral. Õige portsjoni suuruse teadmine on kehakaalu ja rasva kaotamiseks hädavajalik.

Ükskõik, kas teete süüa kodus või sööte restoranis eriti selles, kus pakutakse suuri portsjoneidpöörake suurt tähelepanu sellele, kui palju toitu tegelikult sööte. Restoranis einestades jagage oma söögikorda sõbraga või võtke pool oma söögikorrast, et teil ei tekiks kiusatust üle süüa. Tehke sörkjooks, jooksmine või kiire jalutuskäik, et järgmise 2 nädala jooksul iga päev kaloreid ja rasva põletada.

Aeroobsed treeningud vabastavad ka endorfiinid, mis panevad sind pärast palju higistamist tundma end õnnelikumana ja enesekindlamalt. Rõõmutunne aitab teil need 2 nädalat läbi elada, kui vähendate kaloreid ja liigute rohkem. See on kurnav, kuid ärge heitke meelt!

Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul

Enne uue treeningprogrammi alustamist pidage nõu oma arstiga. Kui olete spordi jaoks uus, alustage aeglaselt ja tehke kergeid treeninguid, kuni saate treenida kuni 30 või 40 minutit.

Alustage näiteks 15 minutit sörkjooksust ja järgmised 15 minutit kõndimisest. Seejärel sörkige pärast esimest nädalat 30 minutit, suurendades oma tempot ja intensiivsust. Valige aeroobse treeningu vorm, mis teile meeldib, nii et soovite seda regulaarselt teha. Valides endale meelepärase asja, muudate järgmise 2 nädala palju lihtsamaks.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Ujumine, kickboxing, tantsimist ja mitmesuguseid muid spordialasid võib arvestada iga päev 30 minuti pikkuse aeroobse treeningu hulka. Mis iganes tegevuse valite, veenduge, et süda pumbaks kiiremini vähemalt 20—30 minutit, et te tõesti higistaksite. Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid. Kõhurasvade kahanemise esimesed kaks nädalat on esmatähtsad, kuna toitumise ja kehalise aktiivsuse muutused võivad lühikese aja jooksul näidata märkimisväärseid tulemusi.

Siit saate teada, kuidas keha kõhurasva koguneb ja kaotab, ning seejärel muutke oma harjumusi, et minimeerida liigset rasva. Sammud 1. Nagu muud keharasvad, ei saa ka kõhurasva individuaalselt kaotada. Üleliigset keharasva tuleb vähendada rasvade kogunemisega elunditele sobiva dieedi ja füüsilise koormuse kombinatsiooniga. Ära nälga jää.

Liiga vähe süües ihkab keha rasvarikkaid toite, nii et sööge hommikusööki, suupisteid ja tervislikke toite. Naised peaksid sööma mitte rohkem kui kalorit päevas ja mehed mitte rohkem kui kalorit.

Ärge pöörake tähelepanu ainult dieedile ja liikumisele. Kuigi dieet ja füüsiline koormus on olulised, on magu ja stress sama olulised kõhurasva kaotamisel.

Ebapiisav uni ja stressirohke meel põhjustavad kehas rohkem kortisooli sisaldava hormooni tootmist, mistõttu keha vajab kõhu jaoks rasva. Ärge kaotage kaalu ainult detox-meetodil või ainult vedelat dieeti pidades. Detox-meetod on efektiivne ainult koos tervisliku toitumisega, samas kui kaalulangetamiseks mõeldud vee joomine ei anna pikaajaliseks kehakaalu langetamiseks vajalikke toitaineid.

Valige tervislikud toitumisharjumused, nagu värskete toodete, täisteratoodete ja rasvavaba valgu söömine.

Kodu Vihjeid Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kuidas kaotada kõhurasva 2 nädala jooksul Kui kõhu ümbru on veidi ravane, on ee normaalne. Ehkki kahe nädala jookul on või Sisu: Näpunäited Kui kõhu ümbrus on veidi rasvane, on see normaalne. Siiski on mõistetav, kui soovite kõhtu lamedamaks muuta, et see õhem välja näeks. Ehkki kahe nädala jooksul on võimatu kogu kõhurasva kaotada, võite kaalu ja üldise keharasva kaotamise kaudu kiiresti kõhurasva kaotada. Kõik, mida peate tegema, on süüa õiget toitu vähendada selle käigus kaloreidlisada oma treeningrutiini ja järgmise kahe nädala jooksul elustiili muuta.

Ärge oodake regulaarset kehakaalu langust. Esimese 2 nädala jooksul väheneb teie talje suurus rohkem kui järgmisel nädalal, isegi kui peate kinni kaalulangetamise ajakavast.

Kui ületate oma ideaalkaalu 6,8 kg, näete esimese 2 nädala jooksul kohe märgatavaid tulemusi ja seejärel väheneb teie vööümbermõõt järgmise ajaperioodi jooksul järk-järgult.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul rasva kaotus kiire roobastee maksumus

Pidage meeles, et kõik rasvad ei ole võrdsed. Rasv koguneb kõhu ümber, mida nimetatakse vistseraalseks rasvaks, ja see suurendab diabeedi, südamehaiguste ja vähi riski. Teadlaste sõnul on teil reied, puusad ja käed rasva kogunenud, siis olete siiski tervislikum kui õllekõht. Ideaalis on kogu teie valgu tarbimine rasvavaba, näiteks munavalge, kala, kana või lahja punane liha.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul rasva poletamine rutiinne vahelejatmine

Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada. Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada. See suurendab teie ainevahetust, põletab rasva kiiresti, kui lihased moodustuvad.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul terra kaalulangus

Pea seda treeningu kavandamisel meeles. Tee joogat. Napp ööuni kasvatab ühtlasi ka vööümbermõõtu. Nagu tead, tuleks öösel magada vähemalt kaheksa tundi.

poletage kohurasva 2 nadala jooksul koolitusmask poletab rasva

Ära nädalavahetustel liiga kaua maga. Ühel ja samal ajal uinumine ning ärkamine on kehale kasulikum kui kaootiline uneaeg, seda isegi nädalavahetusel.