Nhs kaalulangus nadal 4

Liverpooli ülikoolis, Oxfordi ülikoolis ja inimeste toitumisuuringute meditsiiniuuringute nõukogus läbi viidud uuring näitas, et üheaastases kaalulangetusprogrammis osalenud isikud kaotasid rohkem kaalu kui kolmekuulises programmis osalenud 3. Plaan on lihtne järgida, Efektiivne Kaalulangus Dieet. Ehkki kaalujälgijate dieet näib olevat ideaalne kaalulangetusprogramm, on sellel siiski oma plusse ja miinuseid.

Kokkuvõte Inimene võib kuu jooksul kaotada umbes 4—8 naela naela.

Need inimesed teatasid, et nad järgisid asenduspäeva paasturežiimi vähemalt 6 kuud. Neid mõõdeti ka ja nende mõõtmisi võrreldi 60 vabatahtliku omaga RCT alguses. Millised olid põhitulemused?

Või on mõni dieet

Kolesterooli näitajad ei muutunud. Immuunsuse funktsiooni markereid see ei mõjutanud.

Kui palju võib inimene ohutult kaalust alla võtta?

Alternatiivse päeva paastugrupi inimesed ei olnud vähem aktiivsed kui kontrollgrupp ja nende ainevahetuse kiirus ei aeglustunud. Teises rühmas, kes oli 6 päeva või kauem kasutanud alternatiivset päevapaastu, ei ilmnenud kahjulikke mõjusid ning kalorite nhs kaalulangus nadal 4, luumassi tihedus, aktiivsuse tase ja immuunrakud olid võrreldavad kontrollrühmaga.

  1. Efektiivne kaalulangus lihtne dieet
  2. Sumptomite kadumise vasimus
  3. Tervishoiu Akadeemia OÜ: Kõhulahtisus

Neil oli ka madalam kolesteroolitase ja kuigi vere rauasisaldus oli madalam, ei olnud neil rauapuudust. Kuidas teadlased tulemusi tõlgendasid?

When \

Isegi rohkem kui 6 kuu pärast ei ilmnenud kahjulikke mõjusid. Kuid uuringul on piirangud.

Alakaalulisuse põhjused

See oli suhteliselt väike vahelduva päeva paastu- ja kontrollrühmas kumbki 30 inimest ja kestis vaid 4 nädalat. Uuringus osalenud inimesed olid kõik terved ja nende KMI oli terve ja ülekaaluline.

rf rasva kadu

Me ei tea, mida uuringus osalenud inimesed tegelikult söövad päevadel, kui nad söövad. Uuringus osalenud vabatahtlikud olid tõenäoliselt juba huvitatud tervisest, toitumisest ja vahelduvast päevast paastumisest.

top rasva kadumise trikke

Uuring ei olnud ka pime. Kõik teadsid arusaadavatel põhjustel, kas nad olid kontrollrühmas või asenduspäeva paasturühmas. Ja me ei tea pikaajalisi mõjusid, näiteks seda, kas inimesed panevad uuringu ajal kaotatud kaalu tagasi. Pikaajaliste alternatiivsete paastu kasutajate rühm valis ise ja me ei tea neist midagi enne, kui nad hakkasid kasutama alternatiivset paastu, nii et nende kohta käivast teabest on vähe kasu selle tava pikaajalise efektiivsuse või ohutuse hindamiseks.

Tervislikud näpunäited kiireks ja ohutuks kehakaalu tõstmiseks 1. Sööge kaloririkkaid toite Kõrge kalorsusega ja tasakaalustatud toitainetega toit aitab teil kaalus juurde võtta. Toidud nagu avokaado, banaan ja rasvane piim peaksid olema teie põhitoiduks.

Teadlaste sõnul võib asenduspäevast paastumist olla lihtsam kinni pidada kui proovida kehakaalu langetada soovivatel inimestel kogu aeg kaloreid piirata. Kuid teised uuringud on näidanud, et paastumisperioodil tunnevad inimesed end näljasena. Paljud inimesed panevad kehakaalu pärast dieedilt kaotamist uuesti ja pole põhjust arvata, et asenduspäevane paastumine oleks teistsugune.

slimming oat kupsised

On väga oluline mitte kasutada äärmuslikku dieeti, kui teil on pikaajaline haigus või kui teil on söömishäire või teil on varem olnud söömishäireid. Lisateave tervisliku kehakaalu saavutamise kohta Baziani analüüs.

scooby1961 kaalulangus