Kreatiin ja keha rasva kaotus. Kreatiini toime

Lahja kehamassi määramiseks lahutage oma kehakaalust naela rasva: 95 kg - 18,05 kg. Oma kehaehituses märkate harva nii kergesti muutusi kui teised. Kui sa pole just teadlik toituja ja võtad oma eesmärke tõsiselt, siis lase endale koostada personaalne toitumiskava. See suurendab ka tõsiste terviseprobleemide riski, eriti kui siseorganite ümber koguneb rasv.. Olles need komponendid dieedist välja jätnud, oodake terviseprobleeme ja loomulikult pole siin ilust juttu raske on olla ilus, kui juuksed langevad välja, küüned murenevad, nahk on kohutavas seisundis ja inimene on pidevalt millegagi haige.

Millal tuleks kreatiini võtta - enne treeningut, treeningu ajal või pärast treeningut?

Ajastus ei tähenda ainult treenimist. See hõlmab ka dieeti ja toitumist. Millal ja kui palju treenida, kui kiiresti või aeglaselt proovite rasva vähendada ja kui lisate toidulisandeid nagu kreatiin, võib see kõik midagi muuta.

  1. Ajastus ei tähenda ainult treenimist.
  2. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!
  3. Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta.
  4. Keha rasva kadumise eesmargid

Näpunäide Kreatiini lisamine enne ja pärast resistentsuse treenimist mõjutas kõige rohkem kõhna kehamassi ja tugevuse suurendamist, leidis üks uuring. Kreatiini eelised lõikamise ajal CM-toidulisandite võtmine suurendab lahja lihasmassi, suurendades samal ajal jõudu ja jõudu.

Related Content

Kuidas see töötab Kreatiin võib aidata lihaseid lõikamise ajal toetada ja kaitsta, viies lihastesse vett. See aitab tugevdada ja kaitsta lihaskiude kahjustuste eest.

kreatiin ja keha rasva kaotus

Seetõttu on oluline ka lõikamise ajal rohke veega joomine. See kaitseb lihaseid lõikustsükli ajal lagunemise või vigastamise eest dehüdratsiooni eest. Ühes uuringus leiti 4-nädalast intensiivset treenimist lõikusetapis kreatiini sisaldava toidulisandiga, mis parandas keha rasvaprotsenti, lihasjõudu ja jõudlust.

kreatiin ja keha rasva kaotus

Ka teistes jõudlusspordi uuringutes on leitud, et kreatiinilisandid võivad vastupidavust suurendada, ilma et see mõjutaks rasvamassi.

Kui palju on efektiivne 20 grammi päevas on tavaline. Paljud sportlased kasutavad laadimisdoosi 20 grammi päevas kuni 1 kuu jooksul.

Calling All Cars: Desperate Choices / Perfumed Cigarette Lighter / Man Overboard

See on korras, kuid kreatiini lihase eeliste nägemiseks ei pruugi see olla vajalik. Kuid 3 grammi päevas võib tuua kasu, millel on vähem kõrvaltoimeid. Kui võtta 28 päeva jooksul kreatiin ja keha rasva kaotus 3 grammi, näitab see lihasmassi kasvu 20 protsenti. See võib vältida laadimise kõrvaltoimeid, näiteks maoärritust. Veel natuke kreatiini kõrvaltoimetest.

Keha rasva vähendamine

Üldiselt ei kahjusta kreatiinilisandite lõikamise ajal teie kaalulangus eesmärke. See võib pakkuda eeliseid lisaks lihaste kaitsele.

kreatiin ja keha rasva kaotus

Kaalutlused ja kõrvaltoimed Kreatiini lisamise negatiivsed kõrvaltoimed on sageli seotud liiga paljude kalorite kärpimisega või liiga kiiresti rasva kaotamisega. Agressiivse lõikamise kiire kaalulangus võib kehale ja vaimule kahjulik olla.

Otsinguvorm

Mõjud on igal inimesel erinevad ja mõned kõrvaltoimed on seotud teie sooga. Tavaliste negatiivsete mõjude hulka kuuluvad: Puhitus. Pundumine võib tekkida, kui hakkate esmakordselt kreatiinilisandeid võtma. Kõht korrast ära.

kreatiin ja keha rasva kaotus

Kreatiini lisamise laadimisfaasis võib ühe grammi 10 grammi kreatiini võtmine põhjustada kõhulahtisust ja maoärritust. Väiksemate, jagatud annuste võtmine pikema aja jooksul 3—5 grammi aitab neid probleeme vältida.

kreatiin ja keha rasva kaotus

Liiga kärpimine võib samuti põhjustada kaalus juurdekasvu taastumisfaasis pärast võistlust. Uuringud näitavad kiiret kaalukaotust slimming club ettevalmistamise etapis ning see võib mõjutada ka: südamerütm.