Kaalulangus jooksjad

Üldiselt ma toitumiskavade usku ei ole. Tahaks sellist ilusat nõtket musklis keha. Ma kaalun end iga päev, aga ma ei lase sellel numbril seal end mitte mingit moodi mõjutada. Treeningu eesmärgiks võetakse teatud ajavahemik või distants, et see ära joosta ja siis väsinult treening lõpetada. Kuid hind, mis selle eest maksin oli kõrgem, kui oleksin osanud arvata.

August 7 minutit lugeda Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee Helen Partašjuk-Sootla Imedieedid, võluväega tabletid ja kreemid ning paljulubavad nädalased väljakutsed ajendavad kaalulangus jooksjad inimesi iga päev võtma vastu otsust alandada kehakaalu.

Oma lugu sellest, kuidas pelgalt otsus kaalust alla võtta võib muutuda kinnisideeks, oli nõus jagama meie pikaaegne anonüümseks jääda sooviv klubiliige. Põhjuseid, miks inimesed alustavad treeningutega ning võtavad luubi alla oma toitumise on erinevaid.

Kes soovib kaotada mõned kogunenud lisakilod, kes kasvatada lihasmassi, kes muuta oma seniseid harjumusi või elustiili. Oma teekonna alguses kuulusin mina nende esimeste sekka. Ühel päeval võtsin d kaalulangus tsoon vastu otsuse, et võtan kaalust alla, maksku, mis maksab!

Ja tõepoolest, seda ma tegingi — võtsin kaalust alla. Kuid hind, mis selle eest maksin oli kõrgem, kui oleksin osanud arvata.

Samal teemal

Maksin selle eest oma heaolu, sotsiaalsuse, enesekindluse ning vaimse ja füüsilise tervisega. Kehakaal defineerib iseloomu Kehatüübilt ei ole ma kunagi olnud kõhn või sihvakas naisterahvas. Eks aastaid tagasi, kui kõik alguse sai, oli mul ka päris mitu pehmet kilo, kuid see inimene, keda peeglist nägin, oli minu jaoks niivõrd kole ja ebameeldiv, et lausa nutt tuli peale. Justkui defineeriks kehakaal inimese iseloomu, põhimõtteid, arukust ning seda, milline ta on isikuna.

Määravaks sai hetk, kui purunes minu tolleaegne suhe ning milles süüdlaseks pidasin oma välist ilu ja paksust. Täna kaalulangus jooksjad vaadates mõistan, kui rumal ma võisin olla ning loomulikult ei olnud see põhjuseks, aga täpselt kaalulangus jooksjad ma end kaalulangus jooksjad.

Esimese sammuna hakkasin jälgima oma toitumist ning panin kirja vägagi mõistliku ning reaalse numbrilise eesmärgi. Võtsin ette ühe suure tühja kaustiku ning hakkasin sinna iga päev üles märkima kõike, mida söön.

Kehakaal defineerib iseloomu

Must-valgel seda kõike vaadates ning hinnates, nägin ka ise kohti, mida saaks parandada. Mulle tuli veel appi kõikvõimas Google, kes aitas mul leida õigeid nippe ja inspireerivaid kogemusi, millega oma toitumist muuta.

Esimesed tulemused ja eesmärgid Minu menüüst kadusid kõik maiustused ja saiatooted. Umbes nädala-paari pärast liitusin Revaliga ning hakkasin ka usinalt trennis käima.

Spordi tegemine ei olnud mulle võõras.

Navigeerimine

Nooremas eas harrastasin erinevaid pallimängusid, kuulusin vahelduva eduga erinevatesse tantsugruppidesse ja käisin aeg-ajalt rühmatreeningutes.

Uueks eesmärgiks sai käia trennis vähemalt 3 korda nädalas. Juba kuuga oli number kaalul väiksem ning mina õnnelikum, kui ei kunagi varem.

Muidugi jälgiks mida sööks ka. Andke nõu. Kui joosta siis üldtunnustatud miinimumide-miinimum treenimiseks on kolm korda nädalas 20 minutit,kui edaspidi treenitus kasvab võiksid jõuda tasemeni minutit korda nädalas. Aga nagu alguses öeldud-ainult jooksmine ilma söömist piiramata ei muuda kaalu kohe kuidagi. Kellele seda kaalu tarvis on, otsaette me seda ju ei kirjuta.

Niimoodi mõistlikult toimetasin lausa paar kuud, kuni mingil hetkel enam kaal ei langenud ning peeglist oma silmaga muutusi enam ei näinud. Sain aru, et tuleb midagi ette võtta ning panuseid tõsta, sest ideaalnumber oli vahepeal veel 5 võrra allapoole liikunud.

Jooksja vead, mis põhjustavad kaalutõusu - Tervis - sõhingemaailm.ee

Ühel päeval enne trenni riideid vahetades jäin garderoobis kuulama kahe sõbranna vahelist vestlust, kus arutati mitu cm kumbki teatud kehapiirkondadelt kaotanud oli.

Seejärel mõistsin ka mina — olen täielik amatöör!

Kuidas ma ei ole end veel ära mõõtnud. Täpselt ei mäletagi, kas trenni sel päeval üldse jõudsin, kuid mõõdud said igatahes kirja. Hakkasin iseenda personaaltreeneriks Niisiis oli mul välja kujunenud juba oma rituaal ja rütm. Igal pühapäeval mõõtsin kõik kehapiirkonnad üle ja panin kirja kaalunumbri.

kaalulangus jooksjad kaalulanguse kulud

Selleks ajaks olid toidulaualt kadunud ka kõik rasvad. Mingist artiklist ju kaalulangus jooksjad, et rasv teeb paksuks ja seda ei tohiks kindlasti süüa. Kaal hakkas jälle langema ning tuju läks paremaks, sest nüüd sain juba komplimente ka sõpradelt ja tuttavatelt. Et ma polnud sellise tähelepanuga harjunud ning häid sõnu jagati lausa iga päev, sain sellest vaid indu juurde.

kaalulangus jooksjad nhs kaalulangus 12 nadalat

Aeg läks ja kolmest trennist nädalas oli saanud vähemalt neli ja veelgi parem, kui jõudsin Revalisse lausa viiel korral nädalas. Toitumise osas aga kõik, mis ei käinud läbi köögikaalult või mille koostist ma täpselt ei teadnud, ma suhu ei pannud. See tähendas, et kõik seltskonnaüritused muutusid igavaks ja närvesöövaks, sest midagi laualt võtta ei tohtinud ning alkohol oli selleks ajaks samuti täiesti keelatud.

Igal pool käisin oma toidukarbiga ning järeleandmisi ei teinud.

kaalulangus jooksjad pre puberteedi kaalulangus

Selles osas on mulle antud imeline tahtejõud. Kui olen endale midagi juba kaalulangus jooksjad võtnud, siis naljalt ma seda ei muuda. Ja hoidku veel selle eest, et keegi peaks minus kahtlema.

kaalulangus jooksjad kaalulangus kohtumised minu lahedal

Siis muutuvad mängureeglid eriti karmiks. Söömine muutus piinlikuks tegevuseks Enda motiveerimiseks lugesin pidevalt teiste inimeste edulugusid ja jälgisin kindlaid teemasid foorumites.

Sattusin lugema ühe naisterahva lugu, kes 30 paeva rasva kadumise valjakutse mulle väga sarnane. Samuti aastane, suhteliselt pikka kasvu ning väga sarnase mõttemaailma ja eesmärgiga. Oma blogis kirjutas ta pikalt ka oma võistlusspordist, kuid see oli minu jaoks kõrvaline info ning see meievahelisele võrdlemisele ei kuulunud.

Kuna ta oli laktoositalumatu, siis ei söönud ta piimatooteid. Kõhulihased aga olid tal nagu joonistatud ning sealt sain tõuke ka järgmiseks muudatuseks — minu toidulaualt pidid kaduma kõik piimatooted. Kaalulangus jooksjad leidis oma koha rohke aeroobne treening ning jooksmine. Minu ideaalkaal oli vahepeal kukkunud veel järjekordse 5 numbri võrra ning kaalulangus jooksjad jätkus.

Umbes samal ajal hakkasid ilmnema ka esimesed murelikud märkused minu väljanägemise kohta. Ma olin vihane! Kuidas nad ometi ei hinda minu rasket tööd ja vaeva ja ütlevad, et ma olen juba liiga kõhna.

Põhjuseid, miks ei õnnestu jooksmisega kaalu langetada

Mõned julgemad tegid ka pilkavaid kommentaare söögikarpide kohta, mis tähendas, et avalikus kohas söömine muutus minu jaoks piinlikuks tegevuseks. Üks neist ideaalse kehaga iidolitest ju kirjutas, et sööma peab iga 3 tunni tagant ning kuna väljas süüa mina ei saanud, siis nii see läks.

Trenn kestis päevas umbes 2 h korraga ning sellele lisandus ka vähemalt 7 km jooksu iga päev. Kaal langes ja garderoobi sisu tuli muudki välja vahetada. Mingil hetkel ei tundnud ma ka enam nälga ning kõik, mida ma polnud oma päevaplaani arvestanud, ajas närvi.

Tujud käisid nagu tõusulained ja ka kõige kuumemal suveilmal käisin mina jakiga ja kaalulangus jooksjad termosest kuuma teed, sest lihtsalt nii külm oli koguaeg.

Esimesed tulemused ja eesmärgid

Number kaalul võrdus enesetundega ja kujundas minapilti. Jah, nüüd tuli end kaaluda juba iga päev. Tubli olin siis, kui sõin hommikuks kaks muna koos musta kohviga, lõunaks valmistasin salati kanaga ja õhtusöögiks kaalusin täpselt grammi pealt köögivilju. Vahepalaks näksisin porgandeid ja sõin ühe õuna või pirni.

Ohud kehakaalu langetamisel | Tervisliku toitumise informatsioon

Enamik süsivesikuid nagu riis, tatar, kartul, olid keelatud. Liha ja kala valmistasin ainult keetes ning juurviljad olid kaalutud. Loomulikult andis organism märku, et midagi on valesti. Mu süütenöör oli millimeetrine ning enesehinnang üks suur ja ümmargune null.

Põhjuseid, miks ei õnnestu jooksmisega kaalu langetada - Tervis - sõhingemaailm.ee

Olin kukkunud tõeliselt musta auku. Seda märkasid ka inimesed minu ümber, kelledeks kaalulangus jooksjad enam ainult lähedased või tuttavad. Sain murelikke küsimusi ka mitmetelt treeneritelt ja liikmetelt, keda tagasi vaadates tahaks vaid tänada.

kaalulangus jooksjad 5 liitrit vett paevas kaalulangus

Õppisin uuesti elama ja sööma Mingil hetkel sain õnneks aru, et tegu ei ole kuigi jätkusuutliku eluviisiga ning vajan sellest välja tulemiseks abi. Samm-sammult võtsin ette väikeseid muudatusi.

  • Rasvapoleti soomine
  • August 7 minutit lugeda Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee Helen Partašjuk-Sootla Imedieedid, võluväega tabletid ja kreemid ning paljulubavad nädalased väljakutsed ajendavad tuhandeid inimesi iga päev võtma vastu otsust alandada kehakaalu.
  • kaal ja jooksmine
  • Alpha lion fat burner
  • Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee - Reval-Sport
  • Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja? – Nourish, Train & Flourish

Võtsin julguse kokku ning kirjutasin personaaltreenerile ja toitumisnõustajale, kes aitasid mind tagasi ree peale. Tõeline selginemine aga saabus alles pärast seda, kui treener pani mind koormustesti ja kehaanalüüsi tegema. Tulemused olid lihtsalt šokeerivad. Sain aru, et olen oma keha täielikult ära kurnanud ja üle koormanud.

Eksperiment: väiksem kehakaal = kiirem jooksja?

Tänu treenerile leidsin taas üles spordi ja liikumise võlu ning õppisin uuesti sööma. Loomulikult ei ole ma siiani oma tervist täielikult tagasi saanud, aga peale aastat aega tööd oskan jälle nautida head toitu, kaalulangus jooksjad ning klaasikest veini. Lausa hirmus mõelda, et enese hävitamine võttis kolm korda vähem aega, kui selle taastamine. Minu lugu on ideaalne näide sellest, kuidas kaalu langetamisest saab kinnisidee ning teadmatus ja info üleküllus põhjustavad rohkem kahju, kui kasu.

Mina ronisin oma august välja ning tean, et tänu sellele imelisele meeskonnale minu kõrval, suudan ühel päeval lahti lasta ka kõikidest nendest negatiivsetest mõtetest. Pean vaid endale iga päev meelde tuletama, et kõige alus on mõõdukas liikumine ja korralik toitumine. Meil on ju ainult üks keha — hoidkem seda! Loe lisaks.