Jalutamine 12 miili nadalas kaalulangus

Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist. Tema jalgade jõud on umbes naela. Nõuanded hõlmavad järgmist: 1. Shutterstock Me kõik ei ela San Diegos, mis tähendab, et peame toime tulema dünaamilise kliimaga. Samal ajal peate tähelepanu pöörama kogu kaloraažile. Kaalutud vest seljas Treeningule lisaraskuse lisamine kulutab rohkem kaloreid.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus. Iga inimene õhuke strateegia tuleb arvestada nende keha, eesmärkide ja eluviisiga.

kui palju kaalulangus 1 kuu parast sunnitust

Kuid hoolimata sellest, kas soovite vabaneda 10 või naela, on üks tegevus, mida peaksite kindlasti oma rutiini kaasama, kõndimine. See on lihtne, tõhus ja ei vaja isegi spordisaali liikmelisust.

kuidas teha kaalulanguse valjakutse protsendina

Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima? Sellele küsimusele vastamine sõltub suuresti sellistest teguritest nagu teie vanus ja teie sobivus.

Kaalulangus ingverikliid

Üldiselt võivad inimesed, kes on oma tervisekäigu alguses, alustada vähem kõndimisega. Kui kuulute sellesse kategooriasse ja soovite kaalust alla võtta mõned kilod, peaksite püüdma kõndida umbes 5 miili päevas.

10 lb kaalulangus 3 nadala jooksul

Ühes Aastal uurisid teadlased ajakirjas Avaldatud artikli jaoks üle terve täiskasvanu Füüsilise jalutamine 12 miili nadalas kaalulangus ja tervise ajakirija jõudis järeldusele, et 18—aastased naised peavad kaalulanguse saamiseks kõndima 12 sammu päevas umbes 6 miili. Mehed peaksid vahepeal nii kaugel käima kuni Samuti peaksid 40—aastased naised võtma eesmärgiks 11 sammu päevas. Kui hakkate kaalulanguse nimel kõndima, pidage meeles, et tavaliselt ei piisa ainult füüsilisest tegevusest kilosid heitnud.

Samuti peate pöörama tähelepanu oma dieedile: ühes ajakirjas avaldatud Teine hea asi, mida meeles pidada, on see, et kogu kõndimine ei ole võrdne.

tone see ules 7 paeva slim down taimetoitlane

The USA tervishoiuministeerium Füüsilise aktiivsuse juhised ameeriklastele märgib, et täiskasvanud vajavad kas minutit nädalas mõõduka intensiivsusega treeninguid või 75 minutit nädalas intensiivse intensiivsusega aeroobset füüsilist tegevust. Muidugi võite kindlasti teha rohkem! Kiire kõndimine on mõõduka intensiivsusega treening, samas kui mäest üles ronimist või sörkimist peetakse jõulise intensiivsusega aeroobseks füüsiliseks tegevuseks.

tasuta kaalulangus apps nagu kaalu jalgijaid

Päeva lõpuks aitab teie kehakaalu langetamiseks mis tahes liiki füüsiline tegevus. Alati, kui teil on võimalus kuskil kõndida, kasutage seda ära: hoolimata sellest, kui palju kaalu kiire rasva kadumise protseduurid kaotate, su keha tänab sind.

mis on kaalulangus protsent