10 naela rasva kadu valja naeb

Eelmisel aastal kasutasin oma teadmisi, et aidata mu vennal kaks päeva enne võistlust, kus ta saavutas 6. Võite minna ka "sihikindlale jalutuskäigule". Kas sa oled rasv, kui sa oled 2-aastane ja kaalub 50 naela? Oluline on tema pikkus ja keha tüüp. Kasutage seda kaalukalkulaatorit, et teada saada, kas aastane on tõesti olemas, aga mulle on see tõesti olemas. Näide: inimene on naela ja aastane.

Atleetvõimlemine Teine oa: Pange ee kõik kokku! EEimee oa xplained oli valkude, üiveikute ja ravade tähtu optimaale treeningvõimekue, maikavu ja rava kadu aavutamiek.

EEsimeses osas xplained oli valkude, süsivesikute ja rasvade tähtsus optimaalse treeningvõimekuse, massikasvu ja rasva kadu saavutamiseks. Selgitan nüüd, kuidas need toitained tegelikku programmi kokku panna ja kuidas seda järgida. Kõigepealt määrake oma kalorikogus päevas. Kas treenite mõne massi saamiseks või treenite kõhnaks? Selle teadmine aitab dramaatiliselt teada saada, milline peaks olema teie võistluskaal. Kui te ei tea, milline peaks olema teie võistluskaal, eriti esmakordsete konkurentide jaoks ja täpselt see, kuidas te pärast võitu või kaotust välja näete, siis ärge muretsege.

Järgige lihtsalt põhireeglit, et kaotada 10—15 kilo keharasva ja tehke oma dieedis sobivaid muudatusi, kui võistluskuupäev läheneb ja olete oma välimuse suhtes eriti tähelepanelik - määratlused, sümmeetria ja kõhnausus enne seda. Laske oma treeneril või mõnel teisel spordisaalis treenival professionaalil anda teile keharasva koostise test, et teha kindlaks, kus viibite keharasva ja rasvasuhte suhe, ning kujundada nende arvutuste põhjal oma programm.

See test aitab teil kindlaks teha, kui palju rasva peate kaotama ja kui palju kaalulangus voodi ajal peate juurde võtma.

10 parimat toitumisnõuannet

Pidage programmi käivitamisel meeles, mida kohtunikud teie üldilmelt ootavad, ja hakake vajadusel muudatusi tegema. Ma räägin sellest lähemalt käesoleva artikli lõpus. BodyFat koostis Ttema test annab teile teada, kui palju tailihamassi te oma skeletiraamil kannate, samuti rasvamassi.

Kõhna mass viitab luudele, lihastele, elunditele, südamele, kopsudele, kõhrele, kõõlustele jne. Rasvamass viitab hästi rasvale. Kehas on erinevad rasvakihid. Põhirõhk on rasvkoel, rasval, mis on naha all. Teie siseorganite ümber olev nahaalune rasv ei ole.

Kuid nahaalune rasv toimub rasva kadumise programmi abil. Need protsendid annavad rasva sujuva tervisliku väljanägemise lihaskoes.

Te näete välja õhuke, kuid mitte rasvane, sõltuvalt teie geneetilisest meigist ja sellest, kui pikk olete. Mitte seal, kus soovite olla. Treener, kes testi viib, oskab teile täpselt öelda, kui palju tailihamassi te kannate ja kui palju rasvamassi te kannate, ning määrata, kui palju rasva on vaja kaotada ja kui palju on vaja lihasmassi kilodes juurde võtta. Kui olete juba mingil määral kõhn, ei pea te võib-olla kaotama palju rasvakaalu, peate võib-olla ainult saama mõne lihasmassi ja vähendama liigset rasva pärast seda massikasvu.

Olen 13-aastane Ma olen lühike rasv ja kaaluta 70 Mida saab teha rasva kadu ja kaaluga?

Või võite olla vastupidine. Mõlemal juhul on toitumisprogramm loodud mõlemale vajadusele ühtemoodi. Ta peab saama 3—5 naela. Saama: Alustage 12 kalorist kehakaalu kilo kohta. Alustage kell 12, seejärel reguleerige vajadusel kuni Kuus söögikorda päevas: 15,25 grammi valku toidukorra kohta 33,5 grammi süsivesikuid toidukorra kohta 6 grammi rasva kohta toidukorra kohta Fkuni aeglase massikasvu eesmärgi saavutamiseni, eelistatavalt nädala jooksul, kui teie juurdekasv on püsiv kiirusel 1 nael nädalas.

Keharasva protsendi määramiseks laske rasvaprotsent ümber arvutada 5—7 nädala pärast. Samuti võib valkude makrotoitainete suhte asemel kasutada ühte grammi valku ühe kehakaalu kilo kohta. Leaniks saamine: Alustage 10 kalorist ühe kehakaalu kilo kohta.

kuidas olla slim down

Alustage kell 10, seejärel reguleerige vajadusel alla 8-ni. Ainult vajadusel. Kuus söögikorda päevas: 18 grammi valku toidukorra kohta 26 grammi süsivesikuid toidukorra kohta 3,5 grammi rasva toidukorra kohta Makrotoitainete suhe 50—35—15 suurema valgukogusega: cal. Märge: Valgu suhet võite üles või alla muuta sõltuvalt teie individuaalsetest vajadustest ja tulemuste käigust. Ärge unustage arvutada kogu vajaliku kalorikoguse põhjal päevas. Olge seda tehes ettevaatlik, valgu muutmine tähendab süsivesikute vahetamist.

Te ei soovi kaotada liiga kiiresti ega liiga aeglaselt. UVaadake teile kõige paremini töötavat makro-toitainete suhet ja kaotate keharasva kiirusega 1—2 naela nädalas, säilitades samas oma kõhna massi. Järgige seda programmi, kuni olete päeva konkurentsist väljas, sest nüüd lähete te üle oma süsivesikute ammendumise ja süsivesikute laadimise faasi. Kaalulangus lida protsess eemaldab lihaselt süsivesikud ja glükogeeni, seejärel paneb glükogeeni tagasi lihasesse, et saada täpsem lõige ja määratlus, ning paneb naha lihasel õhuke välja nägema, luues välimuse, mis näeb välja rohkem toonides, täiuslik ja kindelmitte sile ja tasane.

See võib võtta korda, kui saate selle just teie individuaalse meigi jaoks sobivaks. Kõigil on teooria, mis nende jaoks kõige paremini sobib. Selles faasis peate leidma protsessi, mis teie jaoks 10 naela rasva kadu valja naeb paremini sobib. See tuleneb katsetest ja vigadest. Teie visuaalne välimus - enesehinnang: You tuleks otsida kitsaid jooni õlapiirkondadest, bicep-triitsepist, rindkere keskosast sportlikuks lõhenemiseks, kõhupiirkonda keskelt-alumist allapoole ja näha mõningaid eraldusi, selja üla- ja keskosa, tihedat ja tugevat gluteuse ja seljaosa ümber: ei sadulakotid või isegi sadulkottide jäljed, kui neid pöörata ettepoole või küljele pööramisel, peaksid jalad olema nelikutes jälgedega tihedalt nähtavad, puusa- ja alaosa piirkonnas kõndides ei tohiks mingisugust värisemist.

Tselluliidist pole jälgi.

Toitumine ja sportimine võistlevad 101 Teine osa: pange see kõik kokku!

Nahk peaks olema võimalikult sile ja kindel, ilma tselluliidist väljuvate silmadega. Vasikad on kindlalt ja klanitud. Üldine välimus peaks olema sümmeetriline ja sportlik, toonides, määratletud ja tervislik. Peaksite ikkagi väga naiselik välja nägema. Teie ujumistrikoo ei tohiks naha sisse lõigata, kui puusadel ja alumises tuharas või kõhu ümber on rasva. Teie ujumistrikoo põhja ülaosas, mis sobib kõhu ümber, ei tohiks olla ülekäte.

10 naela rasva kadu valja naeb kõht peab olema ülalt alla tasane. Elastsed ribad peaksid ühtlaselt paiknema naha peal ja lihastes, ilma et oleks sisseulatuvusi üle rippuva rasva.

Sama ka ujumistrikoo ülaosas olevate rihmade või sidemetega. Kui rihmad on tihedalt kinni või kinni, siis ei tohi rihmad külgedelt üleliigseid rasvu ulatuda. Võite öelda erinevuse naha väikesest üleulatuvusest kuni rasvakihini. Eriti lavavalgustuses. Kui teil on täielik ja üldine sümmeetria, võite olla valmis. Toitumisprogrammi kavandamisel keskenduvad valdkonnad: 1 Glükoositarbimine, et toetada insuliini taset, tasakaalustades veresuhkru taset. Munavalged insuliini stabiliseerimiseks ja valgu saamiseks.

rasv maksa sumptomid kaalulangus

Tärklist sisaldavate süsivesikute jaoks kaerahelbed, bataat ja pruun riis. Piirake puuvilju varase või keskhommikuse toiduga. Aurutage või keetke köögivilju, grillige, küpsetage, keetke või küpsetage liha. Kõrvaldage sool ja suhkur oma dieedilt. Joo oma vett iga päev. Dieedi täiendamine aitab neid põhipunkte kontrolli all hoida. Mõned suurepärased toidulisandid, mida tuleks kaaluda, on järgmised: MetRx-tooted, EAS-tooted, Designer Protein, Mass-ehitustooted, L-glutamiiniga kreatiinitooted, mis kõik on saadaval kulturismi lehel.

Rasvapõletuse või termogeneesi protsessi abistamiseks on saadaval ka ksenadriin, hüdroksücut ja mitmesugused BCAA-ga tooted. Nende toodete kohta lisateabe saamiseks klõpsake sinistel linkidel või küsige minult aadressil [email protected] või kui vajate abi.

ROtsige erinevaid tooteid ja valige need, mis teie arvates sobivad teie ja teie konkreetse eesmärgi jaoks kõige paremini.

Justin Deprospo võistluseelne kulturismi ajakiri - 10 nädalat väljas!

Tooteid on palju ja segadus võib mängu tulla. Uurige ja lugege erinevaid tooteid ning nende konkreetset eesmärki toidulisandites ja määrake siis, kas see toode on see, mida teie keha vajab. Konkreetse toidulisandi kasuks otsustades tehke alati teadlik ja arukas otsus. Mis sobib ühe inimese jaoks hästi, ei pruugi teise jaoks hästi minna. Esmalt selle optimaalse toitumise poole püüdlemine on katse ja eksituse meetod. See on juhtunud kõigi meiega, kuid leiate, millised tooted sobivad teie jaoks kõige paremini ja millised tooted vastavad teie vajadustele kõige paremini teie konkreetsete vajaduste saavutamiseks.

Fjälgige oma toitumisprogrammi usuliselt ja ärge kalduge kõrvale oma eesmärgist. Teie kasumid ja tulemused tulevad ainult siis, kui jälgite oma treening- ja toitumisprogramme ning särate laval, kui selleks on aeg. Treeni nutikalt, ole keskendunud ja positiivne. Teil on võimalik saavutada ükskõik mida, millele olete oma mõistuse top 10 salendav aluspesu südame seadnud.

Rong edu nimel!!!

trikid rasva poletamiseks kiiremini poletada